Wednesday, May 25, 2011

remaja melayu murtad..mengaku tiada agama..



Assalamualaikum..
aku sedih la dengan remaja2 sekarang ni..(bajet baik..haha)
ada yang jadi murtad sana sini..
kutuk2 Islam.
xsampai hati..nak mencarut pon ada..
tengok la benda2 kat bawah ni..
yang xboleh belah tolak Islam p sembah spaghetti ngan unicorn..ish3..
bacala..kalau nak besar klik kepada gambar tersebut..








tq baca..bukan berkhutbah..cuba betuli diri jua..hehehe..
maaf kalau saya tersalah cakap atau tersalah hukum2 agama..
saya insan biasa..hamba yang lemah..huuhu
ambik iktibar..bye =p



kata2 harun yahya~~~

Jihad Menentag Agama BatilZaman Kegelapan Islam dan ketibaan era kebangkitan Islam
Di dalam buku ini, apa yang kami maksudkan sebagai agama batil adalah ideologi seperti materialisme, komunisme, Darwinisme (asas saintifik bagi ideologi tersebut) dan beberapa sistem lain yang berasaskan kepada kemungkaran. Ini adalah kerana seiring dengan peredaran masa, semua anutan ini bertukar menjadi sebuah konsep yang lengkap dengan sistem dan praktik kepercayaan yang tersendiri. Bahkan, masing-masing memiliki pemimpin idola dan sumber rujukan yang kekal menjadi pegangan para pengikutnya. Agama batil yang tersebar begitu meluas dan menarik jumlah penganut yang besar dengan berusaha menjadikan 'agama batil' ini mengatasi dan menentang keadilan dan agama yang hak (iaitu Islam) secara berterusan dengan menerbitkan pelbagai buku dan artikel untuk menyebarkan propaganda dan sentimen sebagai suatu sokongan terhadap agama buatan mereka.

4 comments:

  1. perrghh..~
    lain kali hentam cket dorang tu ammar..
    dapat kat aku mmg aku mantul lantak ko la atheist ke lahanat apa..muahahahaa~

    hentam dorg bodo jela..kua3~

    ReplyDelete
  2. mmg crazy la..
    all of them are malay ke??
    camne ko leh jmpe dorg tuh..
    semoga iman kita terpelihara..
    anyway tahniah la cz ko still leh ckap elok2 ngan org2 cm2, x semua org leh wat kot..

    ReplyDelete
  3. hahaha. ni semua salah pemimpin kita sendiri yang tak melambangkan kepimpinan secara islam. jadi budak2 muda yg 'bitch' 'stupid' bagai suma nih tadi terpesong, jadi bangang, jadi malas nak percaya apa2 agama. hahaha. kembali ke zaman jahiliah lah. semua bodoh tanpa pegangan. mmg mcm tu yg kita nak sekarang kan? hahah. tgk org2 besaq kt negara kita. masuk masjid pakai selendang tunjuk jambul. isteri pemimpin ulung kt negara kita semua tu. jadi? apa yang kita nak cakap. dosa di mana2. so, agama apa yang mereka pegang? tuhan mana yang mereka sembah? jadi, budak2 yg bangang2 skg ni jd konfius dan sembah SPAGETTI. pastu xmkn spagetti. awat xsembah kasut kan? xyah pakai kasut. jalan2 macam org gila. senang.. hahha. mati masuk syurga. kes gila.

    ReplyDelete