create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday, March 19, 2011

woi badak!!!!!

dulu bila orang panggil aku badak aku marah gila...
mentang2 la badan aku macam badak.. ( ada aku kesah)..haha


tapi sekarang lain cerita la brader..
ada ja orang panggil aku badak aku terus mendabik dada!!


sebab apa??haa..


sebabnya aku sekarang adalah seorang rhinos!!!
bukan badak ye..tapi rhinos!













bende ape rhinos ni??hehe


rhinos adalah sebuah team rugby aku yang baru..haha..


GO MESTECH RHINOS RUGBY CLUB!!








kenape xpecaye ke aku men rugby??


tula dulu kecik2 xnak main..dah tua baru nak blaja..
exceli ni first time gua berkecimpung dalam dunia rugby ni...hahaha


best oo hidup dalam dunia rugby ni..serius rasa laen..
bub dulu aku keje men bola ngan futsal je...bila main rugby dengan rules2 dia... ruck...scrum... tackle suma...team...layan wok!!!










kitorang ni team yg baru ditubuhkan...
untuk mewakili UniKL Mestech...
so harap kawan2, para lecture,admin, dean semua sokong MESTECH RHINOS!!!




  THE RHINOS!













MAJULAH SUKAN UNTUK MESTECH!!!


ps: kredit jugak untuk pasukan bolasepak Lions mestech yg baru ditubuhkan..walaupun menyempitkan ruang untuk kami training..hahaha

No comments:

Post a Comment