create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday, March 26, 2011

The syndrome of k-pop

Assalamualaikum.....! WaalaikumSalam..hehe
this is my new post..
nak bace x??hehe

tengok tajuk dia syndrome..waahhh..macam hebat je kan..macam thesis bio..
tapi bukan...
syndrome atau sindrom yang saya maksudkan ini adalah k-pop sindrom...

mesti anda terkejut kan kalau saya cakap saya meminati k-pop?
xpun?
lantakla...kikiki..
ramai yang anggap lelaki yang minat  k-pop ni lembut,bapok,gay,mengada la apa kan?
ish..ish...ish...k-pop tu xsalah..yang salahnye ada anggapan bahawa dia salah (ala2 filem kak limah..hehe)
serius aku cakap..bila aku tengah layan lagu korea especially yang laki nyanyi...penah ada yang cakap( gay shiall dak ni....)

ait???
apa salahnya??
kalau orang leh layan lagu usher, jay-z, faizal tahir, justin bieber, bruno mars, eminem depa xkata depa gay lak... ha.. nampak permainan dia...haha
negro yang xhensem..haha.tp lagu2 best


the reason why i love korea music industry is mainly because of the quality...
kualiti lagu depa tinggi gila..nak banding ngan lagu melayu???  ssimpangg... (gaya HKLBR)..haha
aku leh cakap industri muzik depa dah setanding mahupun lebih bagus daripada industri muzik barat! ha... xcaye?? xcaye sudoh!!

dia punya sound, performance on stage, music video,kualiti bunyi, fans, memang terbaik la..
smpai abang aku yang berperwatakan ganas dan player bola leh minat gak...hahahaha....

antara grup kesukaan aku adalah 2PM, BIG BANG, KARA... yang len follow jugak la..
tapi bagi aku yang ni aku suka la....haha..
tapi ramai budak pempuan suka grup SHINEE. xkenai?? xpala...haha..
2PM
ni legend
comei x??hehe
SHINEE


memang la aku pun xfaham sangat bahasa korea..tapi xsalah kan kalo nak blaja..best oo..
tengok fesyen2 diorang..
n ingin ditegaskan lagi...layan k-pop xsalah!..n xbapok!..aku palyer rugby kot...haha..blagak! =p

ingin aku share sebuah dua video untuk korang nilai kualiti industri muzik k-pop..hehe
bye2..thanks baca! =)


big bang-tonight

gd&top-high high


p/s: jangan pasni ada terkena sindrom k-pop lepas baca ni sudah..aku xsuruh..hehe..

2 comments:

  1. anis setujuuu dengan ayat ammar yang diatas..hehehe...kpop memang terbaik r...performance..music..lagu diaorg..giler gempak..tak macam melayu punya lagu...penyanyi diaorg tak berjaya based pada diorg punya rupa je..tapi suara diaorg..mantap giler...i loooveee kpop....

    ReplyDelete
  2. saya sngat memuji fans di sana...
    sangat membantu artis diorang untuk naik..itu yang paling penting....kan2.. kpop is not for girl only..hehe

    ReplyDelete