Wednesday, April 13, 2011

Shocking reveal 2!!! Penduduk KIAM baca skali lagi!




Assalamualaikum.. hai kawan-kawan!!..
amacam geli x gambar kat atas??hehe

sebenarnya gambar kat atas tu HIASAN je..
jangan panik eh.. =p.

tujuan aku tulis entri kali ni adalah untuk memperjelas kan kepada semua tentang satu perkara yang telah disalah anggap penduduk KIAM..
berbalik kepada entri aku sebelum ni..http://tripple91.blogspot.com/2011/04/shocking-penduduk-kiam-harus-baca.html...
ramai yang telah salah anggap gerai mana yang aku cakap kotor tu...

di sini aku ingin tegaskan sekali lagi.. gerai yang aku maksudkan dalam entri blog aku yang lepas adalah yang menjual GORENG PISANG DAN AIR-AIR YANG BUKAK DI SIANG HARI..
bukan gerai yang jual lauk-pauk yang bukak malam2 tu...
kesian kat makcik yang jual lauk malam2 tu..
dia xbersalah pun..

Bukan makcik sebelah burger ni..dia ok!


ramai yang cakap kat aku selepas aku post entri tu budak2 ni dah xberani beli kat makcik tu dah...
JANGAN!! KESIAN MAK CIK TU... DIA XBERSALAH LANGSUNG!!..
yang menjual lipas kepada orang ramai tu adalah makcik yang goreng pisang tu!!..

kesian aku tengok..dah lengang dah gerai makcik jual lauk tu..
tadi pegi kul 8.30 pun lauk banyak lagi..
selalu habis je...

disini saya ingin memohon maaf kepada sesiapa yang berkenaan..
bukan niat untuk menjatuhkan perniagaan sesiapa...
pandai2 lah menilai sendiri..bye..

p/s: dont worry!! aku pun makan kat mak cik yang jual lauk tu..sedap!! bersih je.. dia xberkenaan langsung ngan makcik goreng pisang...sori makcik..huhu

No comments:

Post a Comment